Sunday, October 31, 2010

Not much to say

I didn't get any blood on Yuffie...surprisingly lol. She was pretty chill about the whole thing. I got a decent amount of candy and yes it is fun when you mess with little kids...even though I didn't mean to haha. I honestly don't have much to say...though hopefully this week I'll be buying my car. I'll post an update of that as soon as it happens and unfortunately I'm still waiting for my pokemon essay....not really sure why its taking this long but its BS. Oh and Preston's dad is now going to get a needle biopsy for his cancer so hopefully everything works out fine with that....ugh I hate waiting on important stuff like this.

I'll try to post more interesting post later when my mind isn't all aogidfgsd. Hope you guys have a good week!!!

 Vampire and Zombie eating...though it just looks like Preston and I are making out O_O
 haha I oddly look rather fat in this pic XD
 Preston killing me. *I was standing on his brothers back*
 I couldn't stop laughing....
hehe my hair matches the blood

Saturday, October 30, 2010

This is Halloween

To answer some of the questions on pumpkins. I don't really know how to keep pumpkins from going soft or rotten but mine is still holding up strong. I just scraped as much of the inside out as I could and doing that probably helped a lot since there would be less to rot. Also tips, when carving an awesome design or face, start with the small parts first. Like do the pumpkins eyes first that way it won't be so weak to push on if you do it last. I learned that the hard way with my last pumpkin. I hope you guys all carved at least one this year!!!

So today Preston, his brother and his brother's girlfriend, and I all went trick or treating. It was pretty fun. His brother was a vampire and the rest of us basically just coated ourselves in fake blood. It was awesome. One little kid even asked his parents if it was real. Then after we went trick or treating we went to waffle house which is always a good idea. I don't really have much to write about cuz my mind is still stressed out and fighting off depression....ugh. Okay well I shall leave you with some pictures. enjoy!!!

 Preston is a badass zombie =P
 us all bloody like
 don't worries, I didn't really eat my little Yuffie =D

Friday, October 29, 2010

Carved another pumpkin

So to relieve some stress, I thought I'd carve another pumpkin. So preston and I bought two more *one for me and one for my brother*. We saw these white ones so we were like hells yeah lets buy them! Bad frickn idea....I hate hate hate white pumpkins. The only good thing about them is the smell, they smell amazing, but other than that they suck. I had to cut the top piece 4 times before it would pop out and then it was just a huge bitch to carve. It was very hard to cut yet it cracked like none other. By the end of carving it I was certain my design was gonna break in half. I ended up with 4 cracks in it and I'm pretty sure the inside stuff is the only thing keeping it together. yeah this pumpkin was a fail, didn't help the stress at all. Okay well Im gonna go relax then bed. Night! <3

 everyone should know who this is!
my two kick ass pumpkins XD

Thursday, October 28, 2010


Preston's dad goes to Hershey tomorrow to talk to a surgeon about getting his cancerous lymph node removed. I hope the consultation goes well. When he has his actually surgery Preston and I will go up with his dad and mom. I'm really nervous about this and praying for the best. This situation has been on my mind non-stop since I found to help distract myself I bought another pumpkin, its white this time, to carve. Any ideas as to what I should carve in it? Preston suggested the tri-force and if I can't figure anything out I'll just do that. It would seem right since he has been playing zelda a lot lately.

Also thank you to the person that said they were praying for his dad and thanks to everyone else who wishes him the best. <3

Wednesday, October 27, 2010

Carving Pumpkins!!!

My brother and I carved pumpkins tonight and it was pretty awesome. It was his first time and all went well. Though taking out the insides of the pumpkins is nasty haha.

Did you guys carve pumpkins this year, if so what did you make?

 This is mine. I painted the whole pumpkin black and it looks sweet at night. Do you know what it is?
My brothers pumpkin got sick  D=<

Tuesday, October 26, 2010

Lymphoma *Lymph Node Cancer*

Lymph nodes are the organs which are present within the body which are responsible for fighting with the infection and diseases. These lymph nodes have lymph fluid and white blood cells filled in them.
Cancer in lymph nodes is caused due to the abnormal growth of the white blood cells filled in them. This abnormal growth of white blood cells can be due to various reasons. Lymph nodes cancer is also known as lymphoma and can be accountable for 5 % of all the cancers.
Causes Of Lymph Node Cancer:
Some common causes of lymph node cancer are:
  • Hodgkin’s disease: It is the disease in which the cancer spreads in orderly manner from one lymph node to another. Cancer is nothing but an abnormal growth of the cells which results in destruction of the organ.
  • Non Hodgkin’s disease: This is the disease in which cancer spreads in the organs which are related to the cancer prone lymph node.
  • A Swollen Lymph Gland: This is the most common cause. Whenever a lymph node is swollen it is not always cancerous. There can be many reasons for the lymph nodes to swell. But if the swelling is ignored and not treated in time it could become cancerous too.
What Causes Lymph Node Cancer:
Lymph nodes are the important part of our immune system. Any kind of swelling which is noticed in any of the lymph nodes must be treated immediately or it may result in cancer in later stages. Although the main cause for lymph node cancer is not yet clearly known. But it is presumed that the virus which causes glandular fever is only responsible for lymph node cancer also.
The name lymph node cancer also came into existence because this virus affects lymph only. As these lymph are spread all over the body and are responsible for immunity in body these are very important. Infection in them damages whole immune system indirectly.
Role of lymph nodes in immune system: The lymph node organ is a collection of different types of cells. They are the filters which separate the foreign particles entering our body. The white blood cells present in this organ later kills these harmful particles using the oxygen present in our body. In this way, they play a pivotal role in the bodies defense mechanism, technically called the immune system.
Significance of lymph nodes in cancer: This organ is sensitive to any ailment in our body. It is because of the vital role played by this organ in protecting us from diseases. As a possible sign of its failure in protecting us from diseases, this organ swells. This is especially so in the case of cancers infecting us. The swelling of the lymph nodes provide vital information about the stage the cancer is in. Depending on this factor, physicians devise a pal of action to counter the cancer. The diagnosis of Lymph nodes is done through the technique of biopsy when they swell.
Important Facts about Lymph Node Cancer:
  • A rare form of lymph node cancer is the Hodgkin’s disease.
  • The age group prone to this cancer is 15-34 years or people aged over 55 years.
  • Genes have a role to play in spreading this disease to the future generations from the family members.
  • Early diagnosis and prevention of the spread of the cancer cells are the best means available to combat this cancer.
  • The Non-Hodgkin’s disease is the common type of lymph node cancer affecting the people mostly.

Thats the type of cancer Preston's dad has...I'm worried still and he is definitely like a father to me. Just keep him in your thoughts please. Also I just lost and Uncle this past summer due to cancer, and my Aunt is fighting stage 4 cancer right now. The doctors gave her a year and its their fault she has cancer. Honestly it is, they let her broken hip untreated for 4 months and the cells mutated and became cancer. Oh and Preston's Dad's dad is fighting off cancer right now too. Ugh I really hate cancer....I'm pretty sure my next tat will be "Fuck Cancer:"


Last night Preston came over for his birthday. I homemade some chocolate mousse pie, which was amazing and got him some Sake which kinda tasted weird lol. I thought it was just gonna be us hanging out and that he would pick hanging out with me over the bar, but he decided to go to the bar with a friend. *which was fine* So I drove him 40min to meet his friend so they could go out, then I stayed at our friends house for 2hrs while they were out. They came back around 2 and he wanted to stay and play music but I wanted to leave since I had school but I let him stay. He finally left around 3am and I got home around 4am and went to bed. I was too tired this morning so I skipped English class and now I am finishing math homework cuz I have class at 4:30. So yes, hopefully his actual birthday, which is today, will be more fun for the both of us haha. So yeah sorry for the short post but I need to go get ready for class. You should stop by and wish him a happy 21st!

  Okay so I wrote that first half a while ago and forgot to post it hah, silly me. Bad news, Preston's birthday didn't get any better....we found out today that his dad has cancer...I of course couldn't stop crying off and on all day because his dad is amazing and is the best father figure I have ever had. Preston is holding up okay, he is always positive and we both fully believe his dad will beat it. So yeah....right now Preston went to the bar with my brother and I have to pick them up later. yay for being DD again XD

anyways here is Preston's link if you wanna wish him a happy 21st or whatever.

Enough said

Sunday, October 24, 2010

Just friends?

Question. Do you think its possible for guys and girls to be just friends without either one having feelings for the other?

I think yes, though people have argued with me that its impossible and that guys are only friends with girls because they wanna get with them...I think thats just ridiculous. What are your thoughts?

Sorry this post isn't long, I have a lot of school work and I'm trying to get all pretty for my lubber. We're gonna celebrate his 21st tonight! *his birthday is tomorrow* 

Saturday, October 23, 2010

Just watch....all of it

Okay I'm just gonna share this video...try to watch all of it if you can XD
I might make a real post later. Just check this out

This will get stuck in your head

Friday, October 22, 2010

Some of the art pieces I did essays on

This is Woman of Willendorf. Its a tiny figurine that was possibly made for fertility reasons. It was made in Paleolithic times.

This is Toreador fresco, it was done by the Minoans.

This is a Jericho Skull, it was done in Neolithic times and was used for burial purposes

This is called Snake Goddess and was also done by the Minoans

This is a Greek statue. Blinding the Cyclops. The story behind it is of a group of men who got caught by the cyclops, who was going to eat them. The head guy gave the cyclops some wine, which he had never had before. The cyclops thanked the guy and said as a reward he would eat him last and asked him his name. The guy replied with "my name is nobody", now the cyclops kept drinking the wine and soon fell asleep. When he fell asleep the men grabbed a spear and stabbed the cyclops in the eye blinding him. The cyclops woke up screaming for help to the other cyclops, when they called back and asked who was attacking him, the first cyclops yelled "Nobody, Nobody is attacking me!" and with that the men escaped safely.

Enjoy. I may post more later if you guys liked it

Thursday, October 21, 2010 essay for Art

Some of you seemed to be confused by my essay for an art class. To clarify things, its History of Western Art. So I'm not drawing or painting or anything like that. I'm just learning about art in different cultures and how it progressed. I have an essay do for that art class every week, but thankful I've always gotten an A on them and today my art professor said I wrote amazingly and she thanked me. I thought that was pretty sweet. Oh and on the art exam I got a B...which I guess is okay. Still don't know about the Psychology exam and I am definitely gonna tell you guys as soon as I find out about my pokemon essay for English class haha, which reminds me. Do you guys have any ideas for another essay? All ideas are welcome.

Sorry I didn't have anything interesting to write about, today was a stressful/annoying day. I have something actually interesting to write about tomorrow though =P

Wednesday, October 20, 2010


Okay I was wrong, I won't get my Pokemon essay back until this coming Monday. Also I can't write much because I have an essay due tomorrow for Art class so I have to go write that. Oh I might get my car this weekend so fingers crossed XD

and check out this blog. Kyle = awesome

Tuesday, October 19, 2010

Jackass 3D

So I saw Jackass 3D the other day with a couple of friends. I really liked the opening of the movie, it was pretty sweet. There were parts of it that I thought were hilarious but some other parts that I didn't really care for. I could live without seeing all the dicks and what not though when Pontius hit that ball with his thing, that was pretty impressive haha. I didn't like the part where they put Bam in with a bunch of snakes, that wasn't funny it was just mean. All in all I'm actually glad I didn't have to pay to watch it, my brother got me in for free since he works at the movie theater, but if you are a huge Jackass fan I'd say its worth watching.

Also sorry for not updating yesterday, I wasn't feeling well.

Thanks for reading!

oh and check this out if you haven't already, its pretty simple.

Sunday, October 17, 2010

1yr and 11 months

Today I've been with Preston for 1yr and 11 months. This is my longest, most stressful, most rewarding, amazing relationship ever. Before him my longest relationship was I think 5 months. We have our off days just like everyone else, but at the end of the day we know we love each other and its all good. We can play video games with each other all day, watch DBZ and other amazing shows, we play music together and pretty much do whatever we want. We are probably the weirdest couple but its amazing hehe XD

What has been your longest relationship?

also check out his blog, he writes more interesting stuff than me =P

Baby Shower

I went to my friends baby shower today and it was actually pretty fun. It was also a halloween costume kinda thing, which made it even better. I just did the same thing as last year cuz I didn't wanna buy a new costume. After wards I went to Mc D's with Preston and some friends and these Amish people wouldn't stop giving me the worst looks but whatever. Then at sheetz these stupid drunk guys wouldn't stop talking to me and asking me dumb questions....pervs >_< uhm so yeah. Been kinda busy and I don't have anything fun or interesting to write about right now. I'm super tired so I'll post something worth reading tomorrow =P

night! <3

Friday, October 15, 2010

1 away!

I'm trying to learn to scream...its hard haha. I feel like an idiot but I think I'm getting better so tonight on the way home I was screaming along with He is Legend the whole way. I hope I get better soon so I can stop feeling like a tard =P. I'm also debating whether or not to use some of my car money to get the chest piece I've been dying to have......I know it would be very very irresponsible. blek. I most likely will just wait till I get more money, but when I do I'm getting it and I'll post pics.

Also I'm 1 away from getting 100 followers. Woohoo XD

stupid video, but thats the song I was listening too


So yesterday I had my two exams. The first one was at 8:30am and it was for Art. I think I did alright on it....I'm nervous to see what grade I'm getting. Its hard for me to do this shit cuz I have memory loss. I've had it since I was 15 from a car crash. *yes I have a lot of problems XD* The next exam was at 2:30 and it was for Psychology. I think I did better on this one. I finished it in half an hr. I will get back my english essay monday and the two exam scores tuesday. Now I have to go and finish this project for Psychology. I'm doing it on Child Psychologist and I'm making charts hehe.

But for now Preston and I are playing Mario. A very good classic game that everyone should play. Its the number one game in the world. Hellz yeah! What is your favorite Mario game? I like the old school games and Super Mario Bros for the Wii.

Yoshi's Island 2

Wednesday, October 13, 2010

Hair update

Okay so I dyed my hair finally. I went with a brown all over and then a red in the front, though sometimes the red looks kinda orangeish and she didn't do it exactly the way I wanted but it looks alright.

Also I got my first essay back and I got a B on it which I'm happy about. I will get my pokemon essay back on monday so keep checking in to see what I got on it. I can't write much tonight because I have to power study since I have two exams tomorrow...not excited at all. Blek Oh and my psychology partner quit school so now I have to finish the project on my own but thats okay because I prefer working on my own. I'm very very anal about my work haha.

 my new hair and my younger sisters lil dog, Kai. I kinda hate him XD


Alright so I frickn did it! I wrote my essay on pokemon, but I changed it from pokemon blue, to pokemon fire red. I'm pretty excited bout this. I don't think I've worked this hard on any other essay haha. But I think I might fail, but I honestly dont care because I'm proud of it XD. I'll let you guys know how it is. And because I was writing an essay on it, I decided to play through Pokemon Fire Red and ooooh my the memories its bringing back. I forgot just how much I loved playing this game. I chose charmander to start out with and I've caught a few pokemon. I think right now I have Charmander, Jigglypuff, Pidgey, Butterfree, Magikarp, and Pikachu. Yes I have a jigglypuff and a magikarp, but don't be hatin lol. I'm excited to play through the whole game, which is probably what I'll do after this. Playing this game also makes me wanna play pokemon snap.

What is your favorite pokemon game?

You have to admit you loved this game!

Monday, October 11, 2010


The five season of Dexter came out 3 weeks ago and its pretty good so far. The first episode was kind of slow but still amazing. Out of the first 4 seasons, season 4 was by far my favorite. Just purely amazing. If you guys haven't seen this show yet, you definitely should. Its about a guy named Dexter who is a serial killer, but he only kills murderers who have gotten away with it. So he is basically like a super hero keeping the streets safe. He lives a normal life and works as a blood specialist with the Miami Metro Police. He was adopted by a cop who had found him at a crime scene where his mother was brutally murdered, he had been sitting in her blood for about two days in a cargo box. His adopted father knew about his "dark side" and helped him deal with it until he passed away. Its a very epic show and I encourage all of you to watch it. I dare say its the best show out there!


Pokemon Blue

The wedding was really pretty and amazing. I didn't trip at all hehe and I barely cried, I think when the groom started to cry and whispered "I love you" to my sister all of us brides maids started to cry. The photographer took so many frickn pictures and he made us act like we were putting her dress on for a picture, it was odd but whatever. They had stuffed chicken which was amazing, and their cake was white and chocolate layers with raspberry filling in between, with white icing, sooooo frickn yummy. I danced waaaaaaay to much and now my feet and legs are killing me, but thankful Preston gave me a foot message when I got home cuz he is amazing <3

About my essay, I finally picked a topic. I'm going to write about pokemon, like basically write an illustration of the game, probably pokemon blue XD. I'm so frickn excited, I'm hoping my teach with like it since I doubt anyone else has done this before hehe.

 Essay Topic XD

Saturday, October 9, 2010

Another Wedding

Today was my sisters wedding rehearsal, she is getting married tomorrow. It went pretty good I guess, though I'm actually not really excited about it sadly. She isn't allowing Preston to come which is gay as balls. She made me one of her maid-of-honors, but I think it was out of guilt since she made our other sister a maid-of-honor too. Honestly she shouldn't have made me one sadly. We were never ever close, we never see eye to eye, and we basically just get along because we are sisters, there isn't really a friendship there. I have to wake up super early tomorrow to get there and get ready and take pictures....bleeeeeek. Not excited at all. Her bachelorette party was yesterday and it was kinda sucky haha. *i know i'm so negative* We went to this restaurant and seriously our food was like an appetizer, like wtf? When I order food, I want to be full afterward, not still hungry. I would rather have gone to Outback for a steak or got pizza.

Other than her wedding I have a shit ton of schoolwork to do.....ugh I hate writing essays when I don't have a topic. I'm supposed to write and illustration essay and I have no clue what to write about, so if you guys have any ideas let me know hahaha

Also sorry for not writing about anything interesting. I'll work on it XD 

Thursday, October 7, 2010


I struggle with clinical depression and its a bitch >_< It was really bad like a year ago and I thought I was getting better but yesterday I had a horrible horrible day. I had no reason what so ever to feel depressed yet every ounce of me was. I cashed a check for $1700 and not even that made me happy...which you think it would right? Its not that depressed feeling that people get and hanging out with friends or shopping or eating chocolate will make it go away, nope this shit just stays. I'll even try to force myself to be happy but it fails. Luckily today I'm feeling much better though my stupid partner for a psychology project didn't give me her half of a paper that was due today until I was supposed to leave my house, so I was late and her research fucking sucked ass. So our paper is probably gonna suck which I'm pissed about....grrrr.

Other than feeling depressed and being pissed off I'm currently looking for a car, thats what my money is for. I have no idea what to get, if I could get anything I'd get a '65 or '66 mustang XD hells yeah =D Though I honestly feel like spending some of my money and getting my chest piece, getting tattoos is like my therapy because I'm too stubborn to be put on medicine or talk to some doctor. Oh and about the hair, I haven't decided yet but when I do I'll keep you guys posted.
 haha it was so funny XD

the beautiful car I want someday. '66 mustang

Tuesday, October 5, 2010

The many colors of me

Okay so I have no idea what to write about so I'm gonna be lame and just post pictures about all of my ridiculous hair colors hahaha. You guys should tell me what is your favorite and what I should do next. I'm open to trying anything =D

 Black Hair
 Brown with highlights
 weird reddish color hah
 super blonde
 blue under a brown
 red highlights
and this blonde

So tell me what you guys think and I promise next time I'll post a better blog, I just didn't have anything to write about =/


In English we're supposed to teach a short lesson on one of the rules of speech and we have partners. Well I was nervous about it and my partner says "I don't mean to offend you but I usually say a small prayer before stuff like this" Okay well I believe in God and Jesus and I have my faith, though I refuse to call myself a christian because they seem to just be full of hypocrites and rude judging people, I'm not into that. I hate that people think just because I have different hair, tattoos, and piercings that I'm some kinda of crazy bad person. Its bullshit. Why can't people look past the outward appearance?  I don't know how many times I've gotten told, by different people, that its such a shame that I have piercings because I'm a pretty girl that guys wanna look at but now thats all they can see. I'm sorry but if a guy or anyone is gonna not be able to look past that then they can go fuck themselves because I am out to please no one, especially some swallow douchebags.  Like I've been called a lesbian, a satan worshiper *in church* and a whole bunch of other crazy is wrong with people? Ha sorry for my rant but yeah....

What are some of the stupid stuff people have said to you or judged you for?

Monday, October 4, 2010

Castle Crashers

I'm taking a break from Halo Reach and I'm starting to play Castle Crashers with Preston again. This game is probably top 5 for me. You can choose different characters to start out with and everytime you beat the game with someone different you earn another person. My favorite is probably the fire guy, just cuz I'm a huge pyro haha. Anyways if you guys haven't checked this game out yet you definitely should. The soundtrack is pretty awesome too.

Sunday, October 3, 2010

Bad Drivers

One of my big pet peeves are bad drivers. I can't stand them, is it really that hard to turn on a damn turn signal? I think not. I hate hate HATE when people tailgate me too. I always brake check them, stupid idiots. Sometimes after a few times of brake checking they'll get the hint and back off, or they will continue being retarded. Like today I was driving on 81 and this white van was riding my ass the whole time *I was already going 10+ over* and then she tried to pass me in the slow lane and whip back infront of me before getting to the slow car, so I raced her kinda and then when there was traffic in both lanes I slowed waaaaaay down just to piss her off, this continued for a while and she was being very unsafe and stupid...though I guess we both were haha. I don't mind speeding as long as you are still being safe. Okay well thats my little rant.

What are some of your guys' pet peeves? I also hate the sound of chewing...drives me crazy!

Saturday, October 2, 2010


I went to Preston's cousin's wedding today. It was out side and beautiful. She had really weird music too so that made it much better than most boring weddings. Some how I got a sunburn...thats just how awesomely pale my skin is -_-. No cake but they did have cupcakes which weren't bad and I got Preston to dance with me once =DD

So on the talk of marriage, what do you guys think about it? Do you still think it is something special or has the world ruined it and made it just a title now?

Preston and I at the wedding

Friday, October 1, 2010

Halo Reach

Okay so I have really nothing to talk about and since I've been playing Halo Reach basically all day I'll talk about that.

Halo Reach I think is fantastic and on the big screen...oh its amazing. I've already beaten the game and I'm stuck being a Warrant Officer so to level up faster my brother customized a game. He named it bacon and you have rocket-launchers and pistols, you have so many frickn over shields you never die, unlimited ammo, you only kill elites, and you play on legendary. We have gotten over 3 million points in one game. Its fantastic for leveling up quickly or if you are just stuck like I am and nothing else is working. We're running a test right now to see how quickly you'll level up with a new character only playing to the first bonus round. Either way its just a fun game to play.

And the results for playing 20min with a new character in our game "bacon" on Halo Reach...was kind of a fail hahaha. He didn't level past a private but he is very close. he earned roughly around 680,000 points and 1,500 CRP *I think thats right*

Oh wells, so what games to you guys enjoy the most?

Halo Reach

Awful Movies

Okay so I watched The Box today with was horrible. Confusing as hell and just dumb in my opinion...its probably worse than The Human Centipede, which was also awful.
What are some of the horrible movies you guys have seen? And if you are wanting to watch something just terrible and weird check out The Human Centipede haha.

Well I'm done on here for today. I'm gonna get back to watching Preston play Kingdom Hearts 2 and try to stop Yuffie from licking her poor tummy *does anyone know anything I can try?*

Night <3

 The Human Centipede

Thursday, September 30, 2010

Trapped in a flesh prison

Okay so I missed Psychology class today which I'm really upset about. I actually really enjoy that class and due to my gay body I had to miss. My vision sometimes just goes away. Everything thats on the left side just kind of disappears and I can't see anything. Plus I have seizures and they are getting worse I think. I'll try to describe what its like.

It starts out as this creepy crawling feeling running up my spine and splintering off into my arms. My skin feels too small for my body, like its constricting  everything inside of me and I just need to break free. I can try to fight it off but it hurts and my strength starts to fade then I loose complete control and my body goes insane. Sometimes I'm aware of whats happening and I'll try to say something but nothing comes out. I've become a prisoner trapped inside of my own body. Sometimes though I'm gone and I black out and can't remember anything. Its a scary and hard problem to deal with. Preston is the one that usually helps me through and I'm so grateful for him.

On a lighter note, I'm pretty sure Yuffie is officially a druggie. She can't get enough of her pain meds haha. XD
Preston and Yuffie with her more shaved and stitched belly. Doesn't she just look so happy hehe